Hoe gaan wij te werk
In een minuut..
In een minuut..
Met bernheze makelaars

Uw

Administratief beheer

Direct optimalisatie van uw huurstromen met een betrouwbare financiele planning voor rendement bewaking van uw Vastgoedbeleggingen.
Vastgoed kenniscentrum, alles onder één dak.
Meer dan 25 jaar ervaring in het vak en de markt
Ons doel is het vinden van de juiste plek voor u
Autoriteit in de omgeving Noord-Oost Brabant

Een

Administratief beheer

Hoe werkt dat?
Stap 1
Stap 2
Stap 3
Stap 4
Veelgestelde vragen
Waarom zou ik mijn vastgoebeheer niet gewoon zelf doen?

Er zijn een aantal redenen waarom het interessant is om het beheer of een deel van het beheer van uw vastgoed uit te besteden. Ten eerste heeft u geen zorgen meer over het oplossen van allerlei technische problemen, denk aan bijvoorbeeld het contact met een loodgieter voor een lekkage als u op vakantie bent, of financiële zaken zoals het innen en controleren van huurbetalingen, controleren van facturen, jaaroverzichten, etc. Ten tweede kan het uitbesteden van je beheer fiscaal voordelig zijn, u beperkt dan uw eigen betrokkenheid en werkzaamheden en zorgt voor “normaal vermogensbeheer”. In deze situatie valt een vastgoedbelegging in Box 3 in plaats van Box 1. Dit is aantrekkelijk, omdat u geen belasting betaalt over huurinkomsten en eventuele verkoopwinst. Lees ook ons blog voor meer informatie.

Waarom kiezen voor Bernheze vastgoedmanagers?

De vastgoedmanagers van Bernheze beschikken over een uitstekend netwerk van partijen die gespecialiseerd zijn in verschillende aspecten van het vastgoed onderhoud. Ook voor overige services hebben wij goede partners, waarmee we snel kunnen schakelen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Ik wil enkel het financiële beheer uitbesteden, kan dit?

Onze vastgoedmanagers kijken wat het beste past bij uw wensen. Wij merken dat er af en toe vraag is naar enkel het financiële beheer of enkel het technische beheer. Wij komen graag in contact om te kijken wat bij uw situatie past maar in de praktijk is het totale vastgoedbeheer onder een dak het meest efficient.

In welke regio zijn jullie actief?

Wij werken door het hele land. Door ons grote netwerk en toegang tot vele databases hebben wij toegang tot veel informatie en kunnen wij u landelijk werken en overal regionaal, passend advies geven.

Een

Administratief beheer

Hoe werkt dat?
Administratief beheer door BVC Vastgoedbeheer betekend direct optimalisatie van uw huurstromen met een betrouwbare financiele planning voor rendement bewaking van uw Vastgoedbeleggingen. Met BVC vastgoedbeheer is uw Administratie altijd up to date en direct online inzichtelijk met uw persoonlijke inlog. U draagt uw administratieve last over aan BVC en wij zorgen voor een correcte op juistheid en volledigheid gecontroleerde jaarrekening. BVC Vastgoedbeheer staat voor zeer nauwlettende debiteuren bewaking, en het daarop tijdig beleid uitvoeren op uitblijvende huurvorderingen. Met onze persoonlijke aanpak richting huurders, is gebleken dat onze debiteurbewaking als geen ander een positief blijvend effect heeft op het betalingsgedrag van uw huurders. Taken die wij zoal met administratief beheer voor u uitvoeren: Huurfacturen aan huurders verzenden, zowel met als zonder BTW Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen Bewaken van betalingen en huurachterstanden Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder Het verzorgen van omzetbelastingformaliteiten per bedrijf Jaarlijks en periodiek begrotingen Het overleggen van de jaarrekening na afsluiten van het boekjaar. BVC Vastgoedbeheer controleert de inkomende en uitgaande geldstromen, uw WOZ aanslagen, lopende verzekeringen, servicekosten, indexeringen en overige contractuele afspraken. BVC adviseert en neemt u alle nodige administratieve werkzaamheden uit handen. In overleg wordt de mate van zelfstandigheid van het administratief beheer vastgesteld. Op het kantoor van Bernheze Makelaars communiceert u regelmatig met uw administratief beheerder over de stand van zaken en u ontvangt periodiek de status van uw huurontvangsten en overige zaken. Vastgoedbeheer met een gedege administratief beheer betekend betrouwbare informatie waarmee u goede resultaten kunt boeken. Met duidelijke communcicatie, goede overzichten en een nauwe samenwerking is uw Vastgoedportefeuille in de juiste handen bij BVC Vastgoedbeheer.

Bent u klaar voor de volgende stap?

Ons team van experts staat voor u klaar.  Twijfel niet om ons vrijblijvend te bellen of WhatsAppen.

Deze specialisten staan voor je klaar.

Gert-Jan Roefs
Technisch vastgoedmanager | Team Vastgoed beheer
Ontmoet
Gert-Jan
Ton Hendriks
Directeur bedrijven Team Bedrijven | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Ton
Marjan van der Burgt
Administratief financieel medewerker | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Marjan
Linda Broeren
Secretaresse | Team Wonen | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Linda
Gert-Jan Roefs
Technisch vastgoedmanager | Team Vastgoed beheer
Ontmoet
Gert-Jan
Ton Hendriks
Directeur bedrijven Team Bedrijven | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Ton
Marjan van der Burgt
Administratief financieel medewerker | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Marjan
Linda Broeren
Secretaresse | Team Wonen | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Linda
Gert-Jan Roefs
Technisch vastgoedmanager | Team Vastgoed beheer
Gert-Jan Roefs
Ton Hendriks
Directeur bedrijven Team Bedrijven | Team Vastgoed Beheer
Ton Hendriks
Marjan van der Burgt
Administratief financieel medewerker | Team Vastgoed Beheer
Marjan van der Burgt
Linda Broeren
Secretaresse | Team Wonen | Team Vastgoed Beheer
Linda Broeren
Gert-Jan Roefs
Technisch vastgoedmanager | Team Vastgoed beheer
Ontmoet
Gert-Jan
Ton Hendriks
Directeur bedrijven Team Bedrijven | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Ton
Marjan van der Burgt
Administratief financieel medewerker | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Marjan
Linda Broeren
Secretaresse | Team Wonen | Team Vastgoed Beheer
Ontmoet
Linda

Topwerk geeft tevreden klanten

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,1 en daar zijn we trots op!